danestanihayemofid

مدت زمان انجام کامپوزیت ونیر

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۲۴ ب.ظ

مدت زمان انجام کامپوزیت ونیر

انجام کامپوزیت دندان تنها در یک جلسه امکان پذیر است و می توان از 8 تا 10 واحد را در یک جلسه کامپوزیت کرد.

انتخاب رنگ در کامپوزیت ونیر

خیلی از افراد به واسطه گسترده بودن رنگ در این روش تمایل دارند جهت سفید کردن دندان ها، کامپوزیت را انتخاب کنند.اما با توجه به اینکه اصلاح طرح لبخند با تکیه بر معیارهایى مانند جنسیت افراد، سن، رنگ پوست و چهره بیمار انجام می شود، بهتر است مراجعه کننده دندانپزشک را در جلسه مشاوره، یعنی دقیقا قبل از شروع درمان ونیر، از انتظارات خود مطلع نماید تا با توجه به معیار های فوق و سلیقه شما رنگ کامپوزیت انتخاب شود.

کامپوزیت دندان طبیعی تر به نظر می رسد یا لمینت؟

روکش های دندانپزشکی به گونه ای ساخته شده اند که در عین حال که مشابه دندان های طبیعی شما هستند ، مواردی را که می خواهید تصحیح می کنند.

با این حال ، لمینت سرامیکی طبیعی تر به نظر می رسد ، زیرا مواد سازنده ی لمینت  نور را به روشی بسیار شبیه به مینای دندان بازتاب می دهند. روکش های کامپوزیت هم زمانی که پولیش می شوند طبیعی به نظر می رسند

قیمت کامپوزیت دندان
هزینه ی کامپوزیت دندان می تواند از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. اولین قدم قبل از تصمیم گیری در مورد قیمت کامپوزیت دندان، برنامه ریزی برای مشاوره اولیه با دندانپزشک زیبایی است. در جلسه مشاوره دندانپزشک زیبایی قادر خواهد بود تا یک طرح درمانی مناسب برای روکشهای کامپوزیتی را برای شما فراهم کند و بتواند در مورد قیمت کامپوزیت ونیر بحث و گفتگو کند.

از همکارانم اگر مورد تقلبی که شما با ان برخورد کردید ، سراغ دارید ، را ذکر کنید.
انتخاب رنگ کامپوزیت دندان براساس تجربه

یکی از روش هایی که امروزه در دندانپزشکی های زیبایی مورد توجه عموم است، کامپوزیت دندان و یا کامپوزیت ونیر است که برای اصلاح فرم و رنگ دندان ها و اصلاح شکستگی های دندان مورد استفاده قرار میگیرد. برای انجام کار، دندانپزشک مقداری از مواد کامپوزیت را روی دندان شما قرار داده و به آن فرم میدهد.

یکی از مهم ترین مراحل کار کامپوزیت دندان، انتخاب رنگ کامپوزیت میباشد که تاثیر بسیار بالایی بر روی زیبایی چهره شما دارد، یعنی همانقدر که فرم دندان های کامپوزیت شده روی چهره شما تاثیر گذار است، رنگ آن نیز تاثیر گذار خواهد بود. بعد از انجام کار نیز برای ثبات رنگ و ماندگاری بیشتر کامپوزیت،  باید از آن به طور طبیعی مراقبت کنید تا کامپوزیت شما دوام بیشتر و ثبات رنگ بیشتری داشته باشد.

قدم اول بعد از تصمیم به انجام کامپوزیت ونیر، انتخاب رنگ کامپوزیت است که شاید آنقدر که فکر میکنید راحت و ساده نباشد و برای انتخاب باید نکات خاصی را در نظر گرفت.

رنگ های کامپوزیت تنوع بسیار زیادی دارد، به طوری که در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. انتخاب رنگ به عهده خود بیمار و با مشاوره دندانپزشک زیبایی صورت میگیرد. نکته مهم در انتخاب رنگ کامپوزیت، طبیعی به نظر آمدن دندان ها بعد از انجام کار می باشد. که البته لازم به ذکر است که در بعضی بیماران سفید بودن دندان رضایت آن ها را بیشتر جلب میکند.

گاهی ساختار رنگدانه ها و رنگ خاص آن ها باعث تغییرنظر شما در انتخاب رنگ می شود. به علاوه برای ایجاد ماندگاری و دوام رنگ ونیر کامپوزیت، زمانی که انتخاب رنگ میکنید، باید عواملی که موجب تغییر رنگ کامپوزیت دندان می شود را در نظر بگیرید. از جمله این عوامل، میتوان به جنس بزاق و رطوبت فضای دهان اشاره کرد. به همین علت در انتخاب رنگ کامپوزیت دندانپزشک به شما مشاوره میدهد تا رنگ مناسب برای دندان هایتان انتخاب کنید.

رنگ های تیره کامپوزیت به مراتب از رنگ های سفید طبیعی تراست. کسانی که دندان های سفید و روشن دارند، انتخاب سخت تری برای رنگ کامپوزیت دندان خواهند داشت و برای حل این مشکل بهتر است دندانپزشکی زیبایی که تخصص در این زمینه دارد را برای انجام کار خود انتخاب کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۱
sepideh mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی