danestanihayemofid

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

راه های پیشگیری از تغییر رنگ کامپوزیت

مهم ترین راه پیشگیری از تغییر رنگ ونیر کامپوزیت دندان، رعایت مداوم و مرتب بهداشت دندان و استفاده از مسواک و نخ دندان است. همانطور که گفته شد عامل دیگر تغییر رنگ دندان مصرف مواد غذایی رنگی است. شما باید از مصرف بیش از حد قهوه، چای، آبمیوه های صنعتی و شکلات پرهیز کنید.

باید توجه داشته باشید که مصرف سیگار در تغییر رنگ ونیر کامپوزیت تاثیر بسزایی دارد.

به طور کلی رنگ کامپوزیت دندان و ماندگاری آن در نتیجه کار دندانپزشک زیبایی، اهمیت بالایی دارد. افرادی که درمان کامپوزیت ونیر را انجام داده اند به راحتی می توانند با رعایت موارد بالا، ثبات رنگ دندان های خود را حفظ کنند.

پس از تغییر رنگ کامپوزیت دندان چه باید کرد؟

در صورت مشاهده تغییر در رنگ کامپوزیت با مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی  مراجعه کنید تا علت تغییر رنگ کامپوزیت ها تشخیص داده شود و سپس اقدام درمانی مناسب صورت بگیرد. پس از تشخیص علت یا علت های  تغییر رنگ کامپوزیت دندان، به راحتی این تغییر رنگ برطرف خواهد شد.
در بیشتر موارد برای رفع تغییر رنگ ایجاد شده روی کامپوزیت دندان، روش پالیش کردن دندان کفایت می کند. در  صورتیکه  تغییر رنگ ایجاد شده در کامپوزیت دندان بیشتر از آن باشد که با روش پالیش کردن قابل درمان باشد، متخصص دندانپزشک برای رفع تغییر رنگ و بازگرداندن زیبایی لبخند شما از روشهای تخصصی تر استفاده خواهد کرد.

بهترین کاندید برای انجام کامپوربت دندان

بهترین کاندیدا برای کامپوزیت دندان های جلو
افرادی که دارای دندان هایی نامرتب هستند یا دندان های آنها دارای فاصله می باشد.
کسانی که دندان هایشان دچار تغییر رنگ شده می توانند از کامپوزیت دندان های جلو به منظور زیبایی و سفید شدن دندان ها استفاده کنند .

قیمت کامپوزیت دندان
هزینه ی کامپوزیت دندان می تواند از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. اولین قدم قبل از تصمیم گیری در مورد قیمت کامپوزیت دندان، برنامه ریزی برای مشاوره اولیه با دندانپزشک زیبایی است. در جلسه مشاوره دندانپزشک زیبایی قادر خواهد بود تا یک طرح درمانی مناسب برای روکشهای کامپوزیتی را برای شما فراهم کند و بتواند در مورد قیمت کامپوزیت ونیر بحث و گفتگو کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۴۶
sepideh mohammadi