danestanihayemofid

انواع روکش دندان

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲ ب.ظ

آیا شما دندانهای شکاف ، شکاف ، تغییر رنگ یا بد شکل دارید؟ اگر به هر یک از این موارد مبتلا هستید ، مطمئناً می خواهید صورت را بپوشانید و لبخند خود را پنهان کنید؟ روکش های دندانپزشکی موارد ضخیم و سفارشی هستند که در قسمت جلوی دندان شما استفاده می شود تا نواقص دهان خود را اصلاح کرده و لبخند زیبایی ایجاد کند.
انواع روکش

ونیرهای لمینت سرامیکی پوسته های نازکی هستند که باعث بهبود سایه ، سبک ، شکل و تراز دندان شما می شوند. آنها مانند دندانهای طبیعی شما ظاهر می شوند و هر نوع عیوب دهانی شما را می پوشانند. آنها مقاوم در برابر لکه و بسیار با دوام هستند. با مراقبت مناسب ، سالها طول می کشد.

ونیرهای کامپوزیت به شما کمک می کنند مشکل دندان های ترک خورده و لکه دار را حل کنید. سطح دندان زبر می شود و رزین نرم به هم وصل می شود. بعد از ثابت شدن رزین ، دندانپزشک ممکن است برای لبخند به ظاهر طبیعی و جذاب دندانهای خود را صاف و تغییر شکل دهد.
وقتی به روکش نیاز دارید

روکش های دندان یک روش زیبایی است که به بهبود شکل ، ظاهر ، رنگ و موقعیت دندان های شما کمک می کند. سایه دقیقی از پرسلن برای ایجاد رنگ مناسب برای بهبود دندان تغییر رنگ یا روشن تر کردن دندانهای جلویی انتخاب شده است. آنها می توانند دندان تراشیده شما را کامل نشان دهند. علاوه بر این ، می توانید از روکش برای بستن شکاف های کوچک که در آن از بریس ها استفاده نمی شود ، استفاده کنید. اگر دندان کمی از موقعیت خود خارج شود ، می توان از روکش هایی استفاده کرد که آن را با سایر دندان ها هماهنگ کند. اگر دندانهای کج زیادی دارید ، یک مجموعه کاملی از روکش ها را برای لبخند کامل بدست آورید.
چگونه روکش ها می توانند به دستیابی به نتیجه نهایی کمک کنند

این عمل شامل سه مراجعه به اتاق دندانپزشک است. اولین مراجعه برای تشخیص و برنامه ریزی برای درمان است. این شامل مشاوره اولیه با جراح و به دنبال آن اشعه X و ایجاد قالب دندانهای شما است. بعد از معاینه ، دندانپزشک شما در کامدن ممکن است تعیین کند که روکش گزینه مناسبی برای وضعیت شما است یا خیر.

مرحله دوم تهیه مقدمات لازم برای درمان است. از آنجایی که روکش ها به طور دائم روی سطح دندان قرار می گیرند ، باید سطح آن برای اتصال بصورت آماده تهیه شود. جراح دندانپزشک شما باید با از بین بردن تقریباً ½ میلی متر مینای دندان ، سطح را خشن کند. این ضخامت همان ضخامت روکش است. وی پس از برداشتن آن ، تصوری از دندان آماده شده ایجاد می کند و سپس آن را به آزمایشگاه می فرستد. سپس تکنسین با سطح دندان مطابقت داده و روکش مطابق با دندان شما را برطرف می کند. ممکن است برای آماده سازی روکش ها به مدت زمان دو هفته نیاز داشته باشد ، با این وجود این روند با جدیدترین دندانپزشکی مدرن کوتاه خواهد بود.

دندانپزشک شما روکش را معاینه می کند تا بررسی کند که آیا با رنگ دندان شما مطابقت دارد و در ویزیت آخر به درستی جا می گیرد. به محض اینکه دندانپزشک تناسب مناسبی پیدا کرد ، یک ماده اتصال دهنده مخصوص روی سطح دندان ها اعمال می شود. روکش روی دندان صیقلی و تمیز قرار داده می شود و از نور مخصوص برای فرآیند اتصال استفاده می شود. روکش دارای پیوند دائمی روی دندان های شما است و لبخندی ماندگار ایجاد می کند که ظاهر شما را کاملاً تغییر خواهد داد.

اگرچه ممکن است در طول درمان احساس ناراحتی کنید ، اما می توانید بر روی مشکلات ونیر بر مشکلات دندان خود غلبه کنید. توصیه می شود قبل از تصمیم گیری ، با دندانپزشک آرایشی خود بنشینید و گزینه های خود را برای انتخاب روکش پرسلن بدانید. آنها با تجربه و تخصص خود می توانند به شما در رسیدن به لبخند جذاب برای همیشه کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد روکش دندان اینجا کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۲
sepideh mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی