danestanihayemofid

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ب.ظ

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان جایگزین ریشه های دندان می شود. ایمپلنت ها یک پایه قوی برای دندان دائمی (ثابت) یا قابل جابجایی ایجاد می کنند که با دندان های طبیعی شما سازگاری دارند.
ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن انسان سازگاری دارد. شکل آن به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک قرار داده می شود. گفته می شود که امروزه ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندانهای از دست رفته است. نکته قابل توجه در مورد آن این است که اگر پس از قرار گرفتن در فک به طور صحیح از آن نگهداری شود، ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت
.

ایمپلنت دندان برای افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند استفاده می شود. ایمپلنت ها توسط متخصصین ایمپلنت و بعد از جراحی دندان در استخوان فک کار گذاشته میشوند.
پس از اینکه پایه ایمپلنت به استخوان شما جوش خورد، مانند ریشه برای تاج دندان جدیدی که قرار است جایگزین دندان ازدست رفته شما بشود عمل می کند. در نهایت تاج دندان که مانند دندان طبیعی به نظر برسد، به ایمپلنت متصل می شود و فضای خالی دندان ازدست رفته را پر می کند.
برای موفقیت آمیز بودن کاشت دندان ، باید به مقدار کافی استخوان در فک وجود داشته باشد. استخوان باید به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند ایمپلنت دندان را نگه دارد.
اگر تراکم استخوان کافی نباشد، ممکن است بوسیله روشی که به آن تقویت استخوان یا پیوند استخوان می گویند، نیاز به اضافه کردن و تقویت آن باشد.
علاوه بر این، دندان های طبیعی و بافت های حامی نزدیک ایمپلنت نیز باید در سلامت خوبی باشند
.

متخصص ایمپلنت
کاشت ایمپلنت دندان در نظر اول یک جراحی ساده به نظر می رسد ولی در عمل یک فرآیند پیچیده و در عین حال حساس می باشد که تنها به وسیله ی متخصص ایمپلنت دندان قابل انجام است. بنابراین نمیتوانید با مراجعه به هر کلینیک طرح درمان ایمپلنت دندان را انجام دهید و لازم است که مراکز و کلینیک های تخصصی این حوزه را قبل از مراجعه بیابید.

از آن جایی که کاشت ایمپلنت دندان تخصصی و حساس بوده و هم چنین هزینه ی بالایی نیز دارد، مهم ترین فاکتور در قدم اول پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت دندان است. ایمپلنتولوژیست، پریودنتیست، جراح دهان و دندان یا همان متخصص ایمپلنت دندان شخصی است که علاوه بر بخش ساخت ایمپلنت در حوزه ی جراحی نیز دانش و تبحر لازم را داشته باشد. تجربه ی کافی در کاشت ایمپلنت از دیگر نکاتی ست که به هنگام انتخاب متخصص ایمپلنت دندان باید مورد توجه قرار داد.

با توجه به این که علاوه بر دو حوزه ی ذکر شده، متخصص ایمپلنت دندان لازم است که جنبه ی زیبایی طرح لبخند را نیز در درمان خود لحاظ کند. متخصص ایمپلنت دندان علاوه بر دوره یعمومی دندانپزشکی، دوره ها و آموزش های مربوط به کاشت ایمپلنت و پروتزهای دندانی را گذرانده و به صورت حرفه ای با مراحل کار آشناست. شما می توانید در سایت سپیدنت از بین متخصص های ایمپلنت دندانی، دندانپزشک مورد نظر خود را بیابید.
•بهترین متخصص ایمپلنت دندان
شما می توانید جهت یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دندان فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. اولین راه پرسیدن و بررسی در بین آشنایانی ست که کاشت ایمپلنت را انجام داده اند. شما می توانید از تجربیات این افراد به عنوان اولیت فاکتور یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دندان استفاده کنید.

جست و جو در اینترنت و بررسی نمونه کارهای متخصصین مختلف از دیگر راه هایی است که می توانید از آن بهره ببرید. سایت سپیدنت مرجعی ست که می توانید در آن با متخصصین مختلف آشنا شوید. یکی دیگر از راه هایی که به وسیله ی آن می توانید بهترین متخصص ایمپلنت دندانی را بیابید این است که به متخصصینی که انتخاب کرده اید مراجعه کرده و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۳۱
sepideh mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی