danestanihayemofid

همه چیز درباره کامپوزیت ،لمینت،لومینر

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ

 

همه چیز درباره کامپوزیت ،لمینت،لومینیرز

کامپوزیت ونیر

مانند همه روکش ها ، از روکش های رزین کامپوزیت برای تغییر ظاهر کلی دندان ها با تغییر شکل و رنگ آنها استفاده می شود. ونیرهای رزین کامپوزیت برای درمان سریع و مؤثر چندین ماده دندانپزشکی آرایشی از جمله دندانهای لکه دار ، دندانهای کج ، دندانهای خرد شده یا ترک خورده یا برای پر کردن شکاف بین دندانهای موجود ایده آل هستند. مراقبت های کامپوزیت دندان مانند مراقبت از سایر روکش هاست. 

البته اگر دندان‌های شما فقط به میزان کمی کج هستند و اگر مشکلی در مورد نیش شما وجود ندارد، احتمال این که بتوانید لمینت دندان استفاده کنید زیاد است. این پوشش‌های کوچک باعث تغییر شکل دندان‌های شما شده و کاری می‌کنند که دندان‌های شما کاملا صاف به نظر برسند- نیازی به براکت نیست! البته در مواردی که کجی کم باشد میتوانید از کامپوزیت دندان هم استفاده کنید.
البته به یاد داشته باشید که دندانپزشک شما بهترین کسی است که می‌تواند تشخیص دهد لمینت دندان برای شما مناسب است یا خیر. ممکن است توصیه کنند که قبل از انجام هرگونه درمان زیبایی، دندان‌های خود را با استفاده از ارتودنسی، صاف کنید تا بهترین نتیجه ممکن را از لبخند ساخته شده ی خود بگیرید

لومینیرها

اگر از ظاهر دندان های خود ناراضی هستید ، اما مشکلات به اندازه کافی شدید نیستند که نیاز به درمان جدی ارتودنسی داشته باشید ، لومینرها ممکن است راه حل مورد نظر شما باشد. لومینرها ممکن است برای دندانهایی که تراشه یا ترک خورده ، رنگ آمیزی شده ، تغییر رنگ ، اشکال ناپذیر ، فرسوده یا کمی شلوغ هستند مناسب باشد. آنها به صورت دیجیتالی بسیار نازک طراحی شده اند (تقریباً به اندازه لنز تماسی نازک هستند) ، بنابراین می توان آنها را بصورت یکپارچه روی دندان هایتان بمالید تا لبخندی به ظاهر طبیعی داشته باشید. این روش بهترین استفاده در بیمارانی است که در لبخند خود فاصله دارند و فقط چرخش جزئی دندان دارند.

لمینت دندان لومینیرز با توانایی و کاربردها خود مناسب افرادی می باشد که به دنبال ایجاد تغییرات زیر در وضعیت دندان هایشان هستند.

  • ردیف کردن دندان ها
  • سفید کردن دائمی دندان ها
  • رفع نقص های کوچک دندانی
  • تغییر و تعویض  کامپوزیت دندان قدیمی
  • اصلاح لبخند دائمی
  • مواد لمینت دندان لومینیرز لکه بردار نیستند و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهند
  • عدم تغییر رنگ با مصرف مواد غذایی و آشامیدنی های رنگی در طول زمان
  • بسیار محکم و قوی و درعین حال بسیار نازک هستند
  • مناسب کسانی که نمی خواهند مینای دندان هایشان تراشیده شود
  • اصلاح و بستن فاصله بین دندان ها وخط میانی نامتقارن بین دندان ها
  • تغییر شکل و اندازه دندان های بد فرم برای داشتن لبخندی زیبا

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ی ایمپلنت دندان، مراحل قراردادن ایمپلنت دندان،  ایمپلنت بهتر است یا بریج،

لمینت سرامیکی

لمینت دندان از پوسته های نازک و سفارشی از جنس مواد ساخته شده به رنگ دندان هستند که برای پوشش سطح جلوی دندان ها برای بهبود ظاهر شما طراحی شده اند. این پوسته ها به قسمت جلوی دندان ها متصل می شوند و رنگ ، شکل ، اندازه یا طول آنها تغییر می کنند. این روکش ها گزینه ای محبوب هستند زیرا آنها از ویژگی های منعکس کننده نور دندانهای طبیعی تقلید می کنند. روکشهای دندان نیز می توانند از درد دندان در ارتباط با مینای فرسوده تسکین دهند. بستن فاصله ی بین دندان ها با لمینت دندان از متداولترین کاربرهای لمینت دندان می باشد. از عوارض کامپوزیت دندان مستعدتر بودن آن به تغییر رنگ نسبت به لمینت دندان می باشد.

ایجاد لبخند یک فرایند بهبود ظاهر لبخند شما از طریق یک یا چند روش دندانپزشکی زیبایی است ، مانند:

    روکش های دندانپزشکی

    پیوند کامپوزیت

    کاشت

    سفید کردن دندان ها

برخی از مؤلفه هایی که مورد توجه قرار می گیرند شامل ظاهر صورت ، رنگ پوست ، رنگ مو ، دندان ها (رنگ ، عرض ، طول ، شکل و نمایش دندان) ، بافت لثه و لب ها است. ساخت لبخند به دلایل بسیاری انجام می شود و با توجه به ملاحظات بی نظیر شما سفارشی می شود.

https://www.oldetownlaureldental.com/cosmetic-dentistry/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۷
sepideh mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی